Är jag den enda som tycker att det är osmakligt att H&M flexar sina muskler i en tid när världen går på knäna?Jag är även trött på stora företag som tror att vi inte ser igenom deras filantropiska budskap."H&M Move är ett helt nytt varumärke där vi gått samman med Jane Fonda och JaQuel Knight med målet att få hela världen i rörelse.”Och som en bisak till detta lågt satta mål:”Nu introducerar vi en stilsäker och funktionell movewear-kollektion för olika typer av träningsformer, framtagen på ett mer hållbart sätt.”Och därefter rasslar det till med hundratals produkter att köpa."Få hela världen i rörelse och på ett mer hållbart sätt."Ni vet och jag vet att målet är att tjäna pengar.I en värld av kris, pandemi, svält, mental ohälsa och extrem kriminalitet som en konsekvens av ett ökat missbruk får fokus inte bara vara pengar.Det är dags att företag fokuserar på sitt ansvar som varumärke, arbetsgivare, producent, kund, leverantör och partner och gör skillnad där skillnad behövs.Och sluta att underskatta oss vanliga människor.Shama